چگونه باید با موضوع مواجه شد تا شرکت‌ها با موضوعات افزایش هزینه و کاهش درآمد مواجه نشوند؟ راه‌حل مشکل چیست؟

برای یافتن راه‌حل به‌سراغ کارشناسان و مدیران شرکت‌هایی رفتیم که در این زمان نه تنها به مشکلی برنخوردند، بلکه به‌دنبال راهی برای رشد و پیشرفت شرکت خود نیز هستند.

این شرکت‌ها برای اینکه خود را در رده‌های بالای اقتصادی قرار دهند و از مشکلات آتی جلوگیری کنند، همیشه درخلاف جهت دیگر شرکت‌ها و کسب‌وکارها در حال حرکت هستند.

شرکت‌های موفق در ایران هنگام رکود اقتصادی، اقدام به تلاش مضاعف و سرمایه‌گذاری برای دوران طلایی اقتصادی می‌کنند. این شرکت‌ها، تمرکز خود را روی راهکارهایی برای فروش بیشتر با هزینه‌ی بسیار کمتر قرار داده تا میزان درآمد خود را در این مسیر ثابت نگه دارند.

از جمله اقدامات تبلیغاتی ارزان‌قیمت و پربازده که این شرکت‌ها از آن استفاده می‌کنند، می‌توان به مواردی چون:تبلیغات پیامکی، تبلیغات اینترنتی، تبلیغات در فضای مجازی و تبلیغات و ارتباط با مشتریان سابق خود اشاره کرد.

همچنین این شرکت‌ها تاکید زیادی به فروختن محصولات بیشتر به مشتریانی را دارند که یک‌بار از آنها خرید کرده‌اند.

از این رو استفاده از پیامک سفید و سیستم‌های ارسال ایمیل برای ارتباط با مشتریان جزو اولویت‌های بالای حفظ شرکت‌ها در دوران رکود بازار است.